solat, solat och solat

Ja, det beskriver dagen igår mycket bra. Tillbringade hela dagen i solen, vilket resulterade i en lite solbränna. Men som jag säger, för att bli brun måste man först bränna sig och sedan lägger sig brännan och sen blir man brun! Helt perfekt helt enkelt, så nu gör jag min bränna och sen blir jag brun ^^

Idag så drog jag ner till Lomma och träffade Kristina, massa skoj! har inte träffats på evigheters evigheter och nu är de ju snart dags för student för henne, ska bli så galet kul!! Vi hann också en sväng till bjärreds glasskiosk, mycket gott måste jag säga! Nu har jag nyss varit och gjort bodystep på studio S, där jag förövrigt sprang på Sara, jobbigt men skoj.

Kvällen lutar mot mys med mammi och pappi, såg att det är mamma mia på tv idag, inte helt fel. Och självklart snacka med Luke ! :) Ha en underbar dag och ha så skoj på jobb/ i skolan imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0