PÅSK!

Nu har jag (enligt mig) jobbat tillräckligt denna veckan så nu tar jag ledigt ^^. Det är charmen med timvikarie, du väljer själv om man vill jobba. Det negativa är ju dock att du har aldrig säkert jobb, vilket är ganska så jobbigt :P.

Så ikväll blir det en lugn kväll inget speciellt för mig. Har dock avslutat med en mycket god efterrätt, pecannötpaj med glass. Tror det är en av mina favoriter nu faktiskt! Imon ska jag starta dagen med en springtur, alltid ett bra vis att starta din dag, prova!! Sedan ska jag nog dra till Lomma med mammie handla fisk och ha mys i något fik tror jag. På kvällen kommer lollo och det ska bli jättekul! Har inte sätts på länge, igen. Så det blir en awesome kväll helt enkelt. Långfredagen ska tillbringas med Lucy och på lördagen kommer ju påskharen ;)

Nu kommer ju påsken, våren och solen. Mys i stora drag!!

Kan ju alltid hoppas att jag får leta efter något sådant här i vår trägård på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Liz Hansson

Får jag bara tillägga at det ser fantastiskt gott ut!!!!!!! Önskar att jag hade något sådant här... juuuuust saying

2011-04-21 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0