Helgen

Så, nu är ännu en helg förbi, en underbar sådan igen. Veckan har som har gått har jag bara jobbat 2 dagar, onsdagen och torsdagen. Resten av dagarna har jag fixat och donat, och på fredagen tog jag de chillpastill och lyckades faktiskt baka en ganska så lyckad pecannötpaj. Pratade med Fabienne undertiden den var i ugnen vilket resulterade i att den blev lite lätt bränd, uppsi ^^ fast den blev poppis ändå.

På lördagen så sov jag länge, var ute och sprang och på kvällen bar det av till Sofia för att fira födelsedag. Det bjöds på massa god mat och trevligt sällskap och jag och anna ägde "med andra ord" dock fick andra lag tjuvar hela tiden så vi vann inte riktigt sådär hela tiden, men vi hade gjort om vi hade hoppat tjuvarna! ;) Kvällen avslutades sedan i Malmö med Sofia Adam med vänner. Valborg nästa Sofia ;)!

Idag har jag inte gjort mycket värt att nämna förutom att jag snackat med Liz och Luke och hälsat på morfar :), alltid skoj.

Imon är det jobb som gäller men bara till 12 sedan ska jag äta glass i Lund med Emelie, massa skoj att träffa henne igen. Vi har inte träffats på galet länge, minns knappt när vi sågs sist :P ej ok! Jaja, nu ska jag hoppa i säng för imon ska jag servera ungarna frukost klockan åtta. Nattinatti

Har inga bilder från igår, så bjuder på lite trevligt från Fiss (världens paradis)

Afterski i strålande sol på Hexen, that's how we do it!

Glass i stora lass

Systrarna Hansson på middag (ja, jag har nått i pannan)

Varm choklad i solen

Världens bästa syster <3

in action, längtar efter att stå på skidor igen!

Så här kul har man på kvällsskidåkning ;)

Night Flow, demoteam

Night Flow

Pause i backen

Liz och mamma i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0