6.04.2011

Heeej

Det är längesedan jag skrev nått här som egentligen handlar om vad jag har gjort. Så jag tänkte, nu när jag är lite ledig här så får jag göra något åt det.

Min sista vecka i Fiss var underbar. Mamma, Pappa och Liz var här och jag hade lyckats få ledigt så kunde spendera massor med tid med dem. Men det var inte bara jag som var ledig, nästan alla var lediga vilket innebar att det fanns träning. Så en dag åkte Liz och jag med dem och det var väldigt coolt faktiskt, för vi åkte offpist i 2 timmar och det var helt orörd snö, mycket coolt! Annars bestod veckan av att umgås så mycket så möjligt med Liz och Luke, det två viktigaste personerna som jag inte kan träffa just nu.. Men vi hade jättekul tillsammans allihop!!

Sen kom vi hem på lördagen, var hemma hela söndagen, tillbringades med Liz mamma och pappa. Och på måndagen körde pappa mig till Dori. Det var jättekul att träffa henne igen, vi snackade, shoppade och massa annat som gjorde de fyra dagarna i Rostock helt underbara! Sedan drog jag iväg till Hamburg träffade Hannah, Jay, Sarah, Ronja etc. Det var jättekul, vi var vid hamnen gick på en Häagen-Dazs glasscafé. Och som de som känner mig bra vet att jag ÄLSKAR Häagen-Dazs. Glassen var heeelt underbar!! Jag dog lite när jag käkade den ^^.

Så vad göra jag nu? Well, jag jobbar som vikarie på dagis i Lomma, gjort de 2 dagar nu, och trivs mycket bra. Så hoppas att jag kan få mer jobb där. Nu när jag bara är hemma för så kort tid, då jag drar till Australien i Juni, så kan jag bara ta vikarie jobb just nu. Men om någon har nått tips där de behöver vikarie så säg till ^^.
Så idag så ska jag jobba lite nu på förmiddagen, gå till dagis här bredvid söka vikarie jobb, sedan kommer Lucy, wiiie :D!!
Okej, nu ska jag sätta igång.
Min och Doris underbara köttbulle-middag ^^
Jag och Dori im Keller
Annica, Ronny, Jag och Sarah fördrink på Champs :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 13:48:47
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0