Awesome day!

Idag var en mycket bra och ledig dag. Efter att ha gymmat på studio S (joggning och styrka), alltid bra att bränna lite fett innan frukosten! Sedan drog jag snabbt hem, duschade klädde mig och drog till stan för att käka frukost med Emelie. Dock var vi båda ganska shopping sugna så, vi drog till triangeln, så jag passade på att köpa två tröjor där. Men de Emelie ville ha fanns inte där så vi drog till nästa H&M. Där blev det en as snygg svart kort kjol med läder detaljer till mig, och en ny tröja, och en kjol till Emelie. Så vi var mycket nöjda med resultatet! :). Vi passade även på att ta en tidig lunch på Jensens, gaaa den maten e gaaalet god. Helt sjukt att den bara kosta 49 kr. De gillar vi!

Efter att ha varit hemma en timme, så drog jag till Lund och fikade med Adam, de va massa trevlig att träffa honom igen (: På eh träffade vi även Saga och Anna. En helt perfect day helt enkelt.

Tröja nr 1
Tröja nr 2

Kommentarer
Postat av: jusefin

fan vad snygga!!

2010-09-17 @ 07:25:35
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: sofia

Svar: Haha :P det säger du bara!

2010-09-18 @ 11:16:09
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0