Avundsjuka...

Asså, de va nog länge sedan jag var så avundsjuk på någon som jag är på min kusin just nu!
Bilden talar för sig själv.

Well, min dag har varit superskön! Efter att ha haft en supermysig kväll igår som slutade med en Sofie och en Lucia i en stor röd soffan snackandes till två (sista tåget gick annars hade de nog kunnat hålla på ännu längre ) så gick jag inte upp förren halv elva idag. Åt en sen frukost tog det lugnt och fixade undan lite från gårdagen. Sedan bar det av till studio S och körde hårt med mig själv. De är så härligt att göra det en söndag! Bara få en avslutning på veckan som gott och starta på en ny, haha, egen terapi där :P men jag gillar de!

Sedan bar de av till Emelie, de var mysigt att träffa henne, och att se att de e inte bara jag som drar runt i mjukiskläder i ett stökigt rum på söndagar haha. Väl hemkommen så lagade ja lite mat och sedan snackade jag men Syster kollade lite tv och sen snackade jag med Conny. Sjukt kul att få höra från henne igen, de va så länge sedan, men hennes historier om knäppa människor som om sprunigt på i London är så galet roliga att man halvt dör av skratt.

Dock ser jag sjuukt mycket fram emot denna hösten/våren. Det är så härligt att ha saker som kan lysa upp när dagarna är mörka. Ska ju resa iväg till Paris och hälsa på Sophie snart, sedan dras de iväg till Österrike, sedan på något vis ska jag ta mig till USA i vår och sedan kanske ta en tripp till London också. Ändå ganska härliga saker!



Ett måste att se när man e Paris ju !
London!


En resa till Usa är inte fulländad om man inte får umgås med världens bästa syster och hennes roomie

Over and out, nu måste jag sova lite, ska jobba imorgon och då är det leverans som gäller...

Kommentarer
Postat av: liz

"jag körde hårt med mig själv" HAHAHAHA

2010-09-27 @ 02:09:17
Postat av: jusefin

nämen! jag förstår att du är avundjsuk gumman (a)

2010-09-27 @ 17:04:48
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0