You have to love your life sometimes, and today is a day when I do it!

Ok, kort sammanfattning av dagen/kvällen frukost (fick sova hur länge jag ville, för min söta syster ville låta mig sova tills jag vaknade för att jag har jobbat hårt hela veckan)-sola-jogga-lillatorg till malmöfestivalen för att träffa soooofia och hennes homies - lägenhet med vin godis chips och övertrevlig sällskap! - familjens sista låt (snurra i min skalle såååklart!!) - öltält för att träffa världens bästa lollo (!!!) - drog till öltält vid båten och öste loss med vännerna - vännerna följde mig till chilli där jag mötte upp med världenbästasyster (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) - hittade inte mitt visa, fick litta panik - fick pengar av syster och kom in - dansade loss i 45 min (värt varenda öre!) - tog tåget hem - letade upp nr till spärrning av kort - stoppade sprärrning då jag hittade kortet.

asså, de har hänt mkt på en kväll, men den har vatt grymt kul! Och jag har faktiskt fottat med min nya kamrera, ska försöka ladda upp nån bild, men vet nt riktigt hur man får upp mer än en samtidigt. Så saker värda att nämna speciellt;
- Mys vid bryggan
- Dansade loss på chilli med Liz m.f. <3
- Hittade mitt Visa-kort

På väg ut


mys vid bryggan


Dansa loss på chilli

På väg hem i mörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0