systerdag

Ja, idag var jag 100% ledig! Gillas alltid, fast när man jobba häcken av sig så gillas det att få lön. Synd att man inte kan få lön när man är ledig.. jaja, ialllafall. Dagen har hittills varit bra. Igår va de middag hos mormor och morfar, mycket gott med både köttfärspaj och tårta (på en onsdag :O, gu va trevligt!). Imorse, hurtig som man är, steg jag upp halv sju och stack på spinning, var ändå skoj! 45 min och svettas som en gris, vill inte verka nördig, men de är faktiskt väldigt skönt att börja dagen så ;). Sedan stack jag och handlade för att ja vill överraska en trött syster med nybakta bullar, så de blev krans's kostfrallor innan det bar av till Nova för shopping. Jag var inte lika storshoppare som Liz som lyckades få hem en klänning, shorts, tröja och smycken. Men jag köpte faktiskt lite ändå, ska fota de med min nya kamera sen :). Ikväll väntar god middag, bio och gooodis såklart ;).
pusss

Kommentarer
Postat av: jusefin

Låter som är jävligt skön dag hörru! Nova:(:(:(:(

2010-08-19 @ 21:28:44
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0