För sent, alldeles för sent..

oj va trött man kan vara då. Men nu ligger jag i sängen och ska sova. Idag har jag jobbat och träffat emma en sista gång... de där med farväl e jobbigt, så de blir bara "ha asbra!! ses snart". Så de har egentligen inte hänt nått speciellt, men ändå massa knasigt och skoj som t.ex. att jag blev bjuden på en fest under kopenhagen-fashion-week som börjar nu imorron och ska ha en superlång catwalk precis utanför mitt jobb, men som jag nt får gå på då jag tyvärr måste fyllt 24 för att få sitta och drick fin (gratis!! då man fick ett present kort på en champange för 800 spänn i inbjudan) champange med köpenhamns "upper east". well well, nu jag jag iallafall sova för imon är det jobb igen.
Se ya (wouldn't want to be ya) mohaha
Och måste säga TACK kusin för världens snyggaste header puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0